AKCIA! PRI OSOBNOM ODBERE NA PREDAJNI DOPRAVA ZDARMA

Servis | Opravíme aj tvoje zariadenie

Život bez moderných technológií si už asi nevieme ani predstaviť. Každodenným pomocníkom nám sú napr. mobilné telefóny. Ale čo ak nešťastnou náhodou padne a rozbije sa displej, alebo nám prestanú fungovať niektoré jeho funkcie? Čoraz viac populárne sú elektrické kolobežky. Čo treba robiť, keď dostanete defekt, alebo „odíde“ nejaká iná súčiastka? Nemusíte hneď siahať po novom modely vašej vychytávky, či už vyššie spomínaných, alebo notebooku, gps a rôznych ďalších.

Na našich predajniach SMARTSHOP poskytujeme pozáručný servis rôznych druhov elektroniky, autorádií, tabletov a mnohých ďalších. Pýtate sa, prečo využiť práve služby servisu? V prvom rade je to ekologickejšie riešenie, ako kupovať nový tovar. Elektroodpad sa likviduje veľmi ťažko a takisto k výrobe nových zariadení sú potrebné materiály, ktorých ťažba zaťažuje životné prostredie. Druhým a nemenej dôležitým faktorom je ekonomická stránka. Opraviť pôvodné zariadenie je často krát oveľa lacnejšie, než kupovať nové.

GPS navigáciu do auta tiež nepotrebujete kupovať stále novú. Stačí raz za čas aktualizovať mapy a to naši technici takisto bez problémov urobia. Ak neviete, čo s vaším zariadením je, v servisnom stredisku vám vyhotovia diagnostiku s následnou cenovou ponukou. Potom je už len na vás, či cenový návrh prijmete, alebo nie. Predbežná cena opravy sa dá jednoducho zistiť na našej webovej stránke odkazujúcej priamo na servis www.servis.smartshop.sk  kde stačí vyplniť formulár.

Samozrejme sa kedykoľvek môžete zastaviť na niektorej z našich predajní SMARTSHOP, kde vám so spracovaním servisu pomôžu predajcovia. Vopred si zálohujte svoja dáta v prípade opravy mobilu, tabletu, notebooku, odstráňte prístupové heslá a kódy, aby mohlo byť zariadenie po oprave riadne skontrolované. Predajcovi opíšete problém, spíše sa protokol a zariadenie je odoslané do servisu (v prípade kolobežiek je potrebné si objednávku vyplniť cez uvedenú stránku a kuriér ju príde prevziať k vám domov). Servisná zákazka nie je časovo obmedzená termínom, do kedy sa musí vybaviť. Treba však počítať minimálne s týždňom, niekedy dlhšie, v prípade, že treba čakať na náhradný diel. Po návrate opravovaného produktu na predajňu je zákazník kontaktovaný formou sms. Na servisný úkon, resp. na vymenenú súčiastku sa samozrejme vzťahuje záruka.

Náš verdikt?
Opraviť sa rozhodne oplatí!

Okomentovať