AKCIA! PRI OSOBNOM ODBERE NA PREDAJNI DOPRAVA ZDARMA

Spôsob doručenia

 

1. OSOBNÝ ODBER

  • Tovar bude rezervovaný na vybranej predajni, po pripravení vás kontaktujeme
  • Spracovanie a pripravenie objednávky k odberu potvrdíme SMS a emailom
  • Osobný odber je ZDARMA

2. KURIÉROM

  • Doručenie do 24-48 hod. od naskladnenia (poistenie + opakované doručenie bez príplatku)
  • Adresa doručenia môže byť rozdielna ako fakturačná, tovar je možné doručiť aj do zamestnania
    resp. prevzatie je možné aj inou osobou ak nebudete zastihnuteľný v štandardnom čase doručovania (9:00-16:00)
  • Prepravné náklady kuriérom po celej SR sú pri kúpe 1 produktu 3,99 € s DPH, pri kúpe 2 produktov 1,99 € s DPHpri kúpe 3 produktov ZDARMA
  • Dobierkový príplatok v prípade platby kuriérovi pri prevzatí tovaru 1,00 € s DPH
  • Spracovanie a expedovanie objednávky potvrdíme SMS a emailom 

3. BALÍKOBOX

  • Vyberte si tovar ako spôsob doručenia si spomedzi odberných miest Slovenskej pošty vyberte najbližší BalíkoBOX. Na e-shope ho nájdete v kolónke „BalíkoBOX Pošta“.
  • Na vloženie balíka do BalíkoBOXu vás upozorníme SMS správou s unikátnym PIN kódom. V prípade balíka na dobierku vám pošleme aj údaje o výške dobierky.
  • Balík vás v BalíkoBOXE počká 3 dni od doručenia správy.
  • Na displeji BalíkoBOXu zadajte unikátny PIN kód na otvorenie schránky. Ak ste si objednali balík na dobierku, zaplatíte zaň platobnou kartou priamo v termináli BalíkoBOXu.
  • Hotovo ! Váš balík si môžete v pohode odniesť domov a tešiť sa.

 

Ako nakupovať na splátky cez Quatro 

 

1. Vyberte si požadovaný tovar v e-shope v minimálnej hodnote 100 € a v nákupnom košíku si zvoľte spôsob platby cez Quatro.
2. 
Po záväznom odoslaní objednávky v e-shope budete presmerovaný do online žiadosti nákupu na splátky cez Quatro, ktorá obsahuje 6 jednoduchých krokov:


Podmienky splácania
Identifikácia klienta
Osobné údaje
Údaje o príjme
Dokumenty a súhlasy
Súhrn


3.
 Ak ste klientom VÚB banky alebo ste v minulosti nakupovali cez Quatro, môžete sa identifikovať prihlásením do služby Nonstop Banking. Ak ste novým klientom, identifikujete sa zrealizovaním 0,01 € platby z účtu vedeného na vaše meno a priložením 2 dokladov totožnosti.
4. Online žiadosť potvrdíte SMS kódom a záväzne odošlete na posúdenie.
5. E-mailom vás budeme informovať o výsledku posúdenia online žiadosti. Ak to bude potrebné, vyzveme vás na doplnenie ďalších údajov alebo dokladov.
6. Ihneď po schválení online žiadosti môžete SMS kódom podpísať zmluvu o nákupe tovaru na splátky.
7. Akonáhle je zmluva podpísaná, kontaktujeme e-shop, aby expedoval tovar.

Pre viac informácií navštívte https://www.quatro.sk/.

 

Nákup na splátky cez Quatro

 

Prečo nakupovať na splátky

Rýchly, jednoduchý a šikovný nákup na splátky cez Quatro vám dovolí nakupovať kedykoľvek, a zároveň si cenu výrobku rozložiť do menších, pravidelných splátok. Tovar tak budete môcť používať hneď po doručení domov, no nezaťažíte vašu peňaženku či rodinný rozpočet. S Quatrom si budete môcť nastaviť splácanie tak, ako vám to vyhovuje. Zvoliť si výšku akontácie podľa vlastných možností, vybrať si výšku pravidelnej mesačnej splátky ako aj dobu splácania.

 

Ako sa šikovne nakupuje online 

1. Vyberte si tovar v našom e-shope a v spôsobe platby si zvoľte nákup na splátky cez Quatro. Cez Quatro kalkulačku máte možnosť prepočítať si vaše splátky a zvoliť si svoju kombináciu splácania. Po potvrdení budete presmerovaní na formulár žiadosti.

2. Vyplňte žiadosť o nákup na splátky a priložte požadované doklady.

3. Po schválení žiadosti podpíšete zmluvu o viazanom spotrebiteľskom úvere v online prostredí. V prípade, ak nemáte zriadenú službu Nonstop banking od VÚB banky bude Vám zriadená v procese spracovania žiadosti. Následne si v Nonstop bankingu nájdete aj podísanú zmluvnú dokumentáciu k spotrebiteľskému úveru.

4. Vybratý tovar vám bude doručený podľa doby dodania na adresu uvedenú v objednávke.

 

Ponuka splátkových produktov

 

Pevné splátky
Tu si môžete zvoliť výšku splátky aká Vám najviac vyhovuje a v závislosti od zvolenej výšky splátky Vám dopočítame dobu splácania.  Výšku splátky si môžete zvoliť už od 10 € až do 130€ mesačne a presne rovnakú, okrúhlu sumu, budete platiť každý mesiac. Doba splácania je od 13 – 60 mesiacov, výška úveru je od 115€ - 4956€ (suma maximálnej výšky úveru je iba orientačná a mení sa každé 3 mesiace) a výška akontácie od 0-50% z ceny tovaru.

 

Šikovné splátky
Tu si môžete zvoliť dobu splácania aká Vám najviac vyhovuje a v závislosti od zvolenej doby Vám dopočítame výšku splátky. Dobu splácania si môžete zvoliť už od 6 až do 96 mesiacov. Výška úveru je od 100€ -10 000€ a výška akontácie od 0 – 50% z ceny tovaru.

 

 

Časté otázky

 

Aké sú finančné limity pre nákup výrobku na splátky?
Nakupovať na splátky môžete výrobky od 100 € až do 10 000 € ( v závislosti od produktu).

 

Kto môže žiadať o úver na nakupovať na splátky?
Úver je určený pre fyzické osoby vo veku od 18 do 75 rokov ( maximálny vek pri dosplácaní úveru). Úver môže získať občan SR, ktorý má trvalý pobyt na území SR a má pravidelný a trvalý zdroj príjmov (nap.: mzdu, rentu, dôchodok, a pod.).

 

Aké doklady budem pri nákupe potrebovať?

 Zamestnaný občan:

  • platný občiansky preukaz

  • druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)

V prípade neovereného príjmu v sociálnej poisťovni bude potrebné doložiť:

  • kópia výpisu z účtu za posledné 3 mesiace ALEBO
  • výplatné pásky za 3 mesiace ALEBO
  • potrvdenie zamestnávateľa o príjme.

 

  Výsluhový dôchodca:

  • platný občiansky preukaz

  • druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)

  • rozhodnutie (výmer) o priznaní/zvýšení/znížení dôchodku ALEBO

  • potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku ALEBO

  • kópia výpisu z účtu za posledný mesiac

  Starobný/invalidný dôchodca:

  • platný občiansky preukaz

  • druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)

V prípade neovereného príjmu v sociálnej poisťovni bude potrebné doložiť:

  • rozhodnutie (výmer) o priznaní/zvýšení/znížení dôchodku ALEBO
  • potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku ALEBO
  • kópia výpisu z účtu za posledný mesiac

 

  Fyzická osoba- podnikateľ (Živnostník):

  • platný občiansky preukaz

  • druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)

  • daňové  priznanie k DZP a detail potvrdenia z portálu FS podpísané klientom A doklad o zaplatení dane ALEBO

  • potvrdenie o výške dane na základe podaného daňového priznania a potvrdenie o zaplatení dane vystavené finančnou správou A

  • predbežná účtovná závierka (príjem a obrat za obdobie nepokryté daňových priznaním) ALEBO
    výpisy z účtu za posledné 3 mesiace

 Zamestnanec v zahraničí:

  • platný občiansky preukaz

  • druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)

  • kópia výpisu z účtu za posledné 3 mesiace 

  • potvrdenie zamestnávateľa o príjme ALEBO

  • pracovná zmluva s prekladom ( s výnimkou nemeckého, anglického a českého jazyka)

 

 

Je zaručené, že úver dostanem?
Samotné spísanie a podanie žiadosti o poskytnutí úveru neznamená, že dôjde k uzavretiu zmluvy o spotrebiteľskom úvere. Poskytovateľ úveru rozhodne, na základe údajov, ktoré ste mu zaslali, či vám úver schváli a poskytne.

 

Ktorý úverový produkt je najlepší?
Záleží na vašich možnostiach a požiadavkách. Ponúkame široké portfólio splátkových produktov, z ktorého si každý môže vybrať. Môžete si nastaviť akontáciu (priamou platbou z vlastných prostriedkov), dĺžku splácania aj výšku splátky a produkt si sami prispôsobiť svojím možnostiam tak, aby splátky neprípustne nezaťažili váš osobný finančný rozpočet.

 

Kde nájdem po nákupe na splátky informácie k môjmu úveru a zmluvnej dokumentacii? 
Informácie o úvere a zmluvnú dokumentáciu nájdete v službe Internet banking. 

 

Je možné odstúpiť od splátkovej zmluvy?
Áno. Aj pri nákupe na splátky je možné odstúpiť od zmluvy o spotrebiteľskom úvere, a to do štrnástich dní od jej uzavretia. Žiadosť o odstúpenie úveru musí byť v písomnej forme. Najneskôr do tridsať dní odo dňa odoslania odstúpenia ste povinný vrátiť poskytovateľovi úveru istinu úveru, vrátane úrokov od doby poskytnutia úveru do doby vrátenia istiny úveru.

 

Kedy mi bude doručený výrobok?
Záleží na vami zvolenom výbere dopravy a dostupnosti výrobku. Akonáhle je ale váš úver schválený, začíname pracovať na expedícii vašej objednávky.

 

Ako sa dozviem číslo bankového účtu, na ktoré mám zasielať splátky, a potrebný variabilný symbol?
Čísloúčtu pre splácanie nájdete:

  • v zmluve o viazanom spotrebiteľskom úvere po úspešnom prihlásení do služby Nonstop banking.
  • na web stránke Quatro v časti Oznamy
  • v liste o prvej splátke- list zaslaný do schránky správ v službe Nonstop banking.

Variabilný symbol pre splácanie splátok nájdete v službe Nonstop banking. po úspešnom prihlásení v časti " Informácie o úvere" a taktiež v zmluve o viazanom spotrebiteľskom úvere.

 

Môžem úver splatiť aj predčasne?
Predčasné splatenie úveru je tiež možné. Pre viac informácií kontaktujte  infolinku Quatra: 0850 123 000.

 

 



KONTAKTY
Infolinka: 0850 123 440
Infolinka zo zahraničia: +421 248 555 218
Email: quatro@quatro.sk
www.quatro.sk

Fakturačná adresa:
Všeobecná úverová banka, a.s.
Mlynské nivy 1
829 90 Bratislava 25
IČO: 31 320 155
Zapísaná v OR OS Bratislava Iodd: Sa, vl. 341/B


Korešpondenčná adresa:
Všeobecná úverová banka, a.s.
29. augusta 3
P.O.BOX 87
058 01 Poprad

 

Reklamačný poriadok

 

Reklamačný formulár na stiahnutie

 

Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:

Kontaktné informácie
email: reklamacie@smartshop.sk

 

1. Odovzdanie tovaru na reklamáciu v predajni:

  • Tovar je možné na reklamáciu odovzdať aj v ktorejkoľvek našej predajni Smartshop.
  • Pri reklamácii sa požaduje priniesť so zariadením aj doklad o kúpe (pokladničný blok alebo faktúru) - buď originál vystavený našou spoločnosťou alebo dobre čitateľnú kópiu.
    !Pri nepredložení dokladu o kúpe nebude reklamácia prijatá!
  • Po ukončení reklamácie Vás bude telefonicky alebo formou SMS informovať predajňa, v ktorej ste zariadenie odovzdávali.
  • Pri prevzatí je potrebné predložiť protokol, ktorý Vám bol odovzdaný pri úvodnom spísaní reklamácie.

 

Naše predajne

 


2. Zaslanie tovaru na adresu reklamácií:

  • Pri uplatňovaní reklamácie je potrebné vyplniť reklamačný formulár s popisom závady.
  • Spoločne s formulárom sa požaduje priloženie dokladu o kúpe (pokladničný blok alebo faktúra) - buď originál vystavený našou spoločnosťou alebo dobre čitateľnú kópia. 
    !Pri nedodaní hore uvedenej dokumentácie bude reklamácia zamietnutá!
  • Balíky posielajte VÝLUČNE na vlastné náklady, ako poistený balík 1. triedou. Všetky zásielky posielané kuriérom typu: "hradí prijímateľ" budeme odmietať a posielať naspäť. V prípade oprávnenej reklamácie nám zašlite poštou v obálke originál doklad z pošty, a poštovné Vám preplatíme úhradou na účet.
  • Zariadenie posielajte spoločne s dokladom o kúpe a vypísaným formulárom na adresu:

Reklamačné oddelenie Smartshop – J&M - Group, s.r.o.,
Sídlisko MIER Krčméryho 1
052 05 Spišská Nová Ves

  • O prijatí a riešení reklamácie Vás budeme informovať telefonicky alebo emailom, uvedených vo formulári. (neručíme za zle uvedené kontaktné údaje). Pre niektoré zariadenia sú určené autorizované servisy po území celej SR. Pokiaľ sa obrátite na jeden z nich, urýchlite tým vybavenie Vašej reklamácie.

 

Zodpovednosť za vady a záruka

Kupujúci je povinný prehliadnuť tovar bezprostredne po jeho prevzatí. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, nakoľko všetok tovar je poistený. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavretí škodnej udalosti s dopravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový výrobok.

Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nieje možné uznať. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať si záručné podmienky vrátane slovenského/českého návodu na obsluhu a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť.

Zákazník je povinný pri prevzatí výrobku (osobnom aj neosobnom) skontrolovať kompletnosť balenia. Pri doručení kuriérom musí kupujúci spísať reklamačný protokol na mieste o nekompletnosti balenia. Pri osobnom odbere je kupujúci povinný skontrolovať si obsah balenia okamžite, dodatočné reklamácie nebudú akceptované.

Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani reklamovať.

Záručná doba všetkým osobám, používajúcim výrobok pre účel podnikania alebo obchodu s daným výrobkom, nieje stanovená Občianskym zákonníkom a stanovuje ju konkrétny dovozca či výrobca. Záručná doba uvedená na našich stránkach je

určená výhradne pre spotrebiteľov, nie pre podnikateľov, ktorí tovar kupujú v rámci svojej podnikateľskej činnosti. (nákup na IČ).

V prípade, že tovar pri prevzatí kupujúcim nieje v zhode s kúpnou zmluvou (tzv. rozpor s kúpnou zmluvou), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve , a to podľa požiadaviek kupujúceho buď výmenou tovaru, alebo jeho opravou. Ak taký postup nie je možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny tovaru alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím tovaru o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia tovaru, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe tovaru alebo ak sa nedokáže opak. V prípade rozporu tovaru so zmluvou má spotrebiteľ nárok na tzv. zjednanie nápravy a to:

  • bezplatným uvedením spotrebného tovaru do stavu odpovedajúceho zmluve prostredníctvom opravy
  • primeraným znížením kúpnej ceny
  • náhradným dodaním tovaru
  • odstúpením od zmluvy

Najprv môže spotrebiteľ požadovať od predávajúceho bezplatnú opravu alebo bezplatné náhradné dodanie spotrebného tovaru. Kupujúci má právo na výmenu tovaru len vtedy, ak to nie je vzhľadom k povahe vady neúmerné. O tom, či je vada úmerná, rozhodne autorizované servisné stredisko a to formou písomného posúdenia tejto vady. Na základe tohot rozhodnutia sa bude postupovať ďalej podľa zákona.

Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola vec zakúpená. Avšak ak existuje iný podnikateľ určený k oprave (autorizované stredisko), ktorý je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližšie, uplatní kupujúci právo na opravu u podnikateľa určeného k prevedeniu záručnej opravy. V prípade, že nie je možné zaistiť opravu týmto spôsobom, zaistí opravu predávajúci.

Pokiaľ je na vykonanie opravy určená iná osoba (napr. autorizovaný servis), je predávajúci povinný prijať reklamáciu. Predávajúci je povinný prijať reklamáciu, ale potom ju postúpi autorizovanému stredisku. Predávajúci rozhodne o reklamácií ihneď, v zložitých prípadoch na základe vyjadrenia autorizovaného servisu. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady.

Zavoláme ti naspäť

Zanechaj nám tvoje tel. číslo,
zavoláme ti späť.

0901 90 10 10

Po-Pia: 8:00 - 16:00,
pre volanie kliknite na ikonu.