V košíku nie sú žiadne položky.
AKCIA! PRI OSOBNOM ODBERE NA PREDAJNI DOPRAVA ZDARMA
1. OSOBNÝ ODBER
2. KURIÉROM
3. BALÍKOBOX
1. Vyberte si požadovaný tovar v e-shope v minimálnej hodnote 100 € a v nákupnom košíku si zvoľte spôsob platby cez Quatro.
2. Po záväznom odoslaní objednávky v e-shope budete presmerovaný do online žiadosti nákupu na splátky cez Quatro, ktorá obsahuje 6 jednoduchých krokov:
Podmienky splácania
Identifikácia klienta
Osobné údaje
Údaje o príjme
Dokumenty a súhlasy
Súhrn
3. Ak ste klientom VÚB banky alebo ste v minulosti nakupovali cez Quatro, môžete sa identifikovať prihlásením do služby Nonstop Banking. Ak ste novým klientom, identifikujete sa zrealizovaním 0,01 € platby z účtu vedeného na vaše meno a priložením 2 dokladov totožnosti.
4. Online žiadosť potvrdíte SMS kódom a záväzne odošlete na posúdenie.
5. E-mailom vás budeme informovať o výsledku posúdenia online žiadosti. Ak to bude potrebné, vyzveme vás na doplnenie ďalších údajov alebo dokladov.
6. Ihneď po schválení online žiadosti môžete SMS kódom podpísať zmluvu o nákupe tovaru na splátky.
7. Akonáhle je zmluva podpísaná, kontaktujeme e-shop, aby expedoval tovar.
Pre viac informácií navštívte https://www.quatro.sk/.
Prečo nakupovať na splátky
Rýchly, jednoduchý a šikovný nákup na splátky cez Quatro vám dovolí nakupovať kedykoľvek, a zároveň si cenu výrobku rozložiť do menších, pravidelných splátok. Tovar tak budete môcť používať hneď po doručení domov, no nezaťažíte vašu peňaženku či rodinný rozpočet. S Quatrom si budete môcť nastaviť splácanie tak, ako vám to vyhovuje. Zvoliť si výšku akontácie podľa vlastných možností, vybrať si výšku pravidelnej mesačnej splátky ako aj dobu splácania.
Ako sa šikovne nakupuje online
1. Vyberte si tovar v našom e-shope a v spôsobe platby si zvoľte nákup na splátky cez Quatro. Cez Quatro kalkulačku máte možnosť prepočítať si vaše splátky a zvoliť si svoju kombináciu splácania. Po potvrdení budete presmerovaní na formulár žiadosti.
2. Vyplňte žiadosť o nákup na splátky a priložte požadované doklady.
3. Po schválení žiadosti podpíšete zmluvu o viazanom spotrebiteľskom úvere v online prostredí. V prípade, ak nemáte zriadenú službu Nonstop banking od VÚB banky bude Vám zriadená v procese spracovania žiadosti. Následne si v Nonstop bankingu nájdete aj podísanú zmluvnú dokumentáciu k spotrebiteľskému úveru.
4. Vybratý tovar vám bude doručený podľa doby dodania na adresu uvedenú v objednávke.
Pevné splátky
Tu si môžete zvoliť výšku splátky aká Vám najviac vyhovuje a v závislosti od zvolenej výšky splátky Vám dopočítame dobu splácania. Výšku splátky si môžete zvoliť už od 10 € až do 130€ mesačne a presne rovnakú, okrúhlu sumu, budete platiť každý mesiac. Doba splácania je od 13 – 60 mesiacov, výška úveru je od 115€ - 4956€ (suma maximálnej výšky úveru je iba orientačná a mení sa každé 3 mesiace) a výška akontácie od 0-50% z ceny tovaru.
Šikovné splátky
Tu si môžete zvoliť dobu splácania aká Vám najviac vyhovuje a v závislosti od zvolenej doby Vám dopočítame výšku splátky. Dobu splácania si môžete zvoliť už od 6 až do 96 mesiacov. Výška úveru je od 100€ -10 000€ a výška akontácie od 0 – 50% z ceny tovaru.
Aké sú finančné limity pre nákup výrobku na splátky?
Nakupovať na splátky môžete výrobky od 100 € až do 10 000 € ( v závislosti od produktu).
Kto môže žiadať o úver na nakupovať na splátky?
Úver je určený pre fyzické osoby vo veku od 18 do 75 rokov ( maximálny vek pri dosplácaní úveru). Úver môže získať občan SR, ktorý má trvalý pobyt na území SR a má pravidelný a trvalý zdroj príjmov (nap.: mzdu, rentu, dôchodok, a pod.).
Aké doklady budem pri nákupe potrebovať?
Zamestnaný občan:
platný občiansky preukaz
V prípade neovereného príjmu v sociálnej poisťovni bude potrebné doložiť:
Výsluhový dôchodca:
platný občiansky preukaz
druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
rozhodnutie (výmer) o priznaní/zvýšení/znížení dôchodku ALEBO
potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku ALEBO
kópia výpisu z účtu za posledný mesiac
Starobný/invalidný dôchodca:
platný občiansky preukaz
druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
V prípade neovereného príjmu v sociálnej poisťovni bude potrebné doložiť:
Fyzická osoba- podnikateľ (Živnostník):
platný občiansky preukaz
druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
daňové priznanie k DZP a detail potvrdenia z portálu FS podpísané klientom A doklad o zaplatení dane ALEBO
potvrdenie o výške dane na základe podaného daňového priznania a potvrdenie o zaplatení dane vystavené finančnou správou A
predbežná účtovná závierka (príjem a obrat za obdobie nepokryté daňových priznaním) ALEBO
výpisy z účtu za posledné 3 mesiace
Zamestnanec v zahraničí:
platný občiansky preukaz
druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
kópia výpisu z účtu za posledné 3 mesiace
potvrdenie zamestnávateľa o príjme ALEBO
pracovná zmluva s prekladom ( s výnimkou nemeckého, anglického a českého jazyka)
Je zaručené, že úver dostanem?
Samotné spísanie a podanie žiadosti o poskytnutí úveru neznamená, že dôjde k uzavretiu zmluvy o spotrebiteľskom úvere. Poskytovateľ úveru rozhodne, na základe údajov, ktoré ste mu zaslali, či vám úver schváli a poskytne.
Ktorý úverový produkt je najlepší?
Záleží na vašich možnostiach a požiadavkách. Ponúkame široké portfólio splátkových produktov, z ktorého si každý môže vybrať. Môžete si nastaviť akontáciu (priamou platbou z vlastných prostriedkov), dĺžku splácania aj výšku splátky a produkt si sami prispôsobiť svojím možnostiam tak, aby splátky neprípustne nezaťažili váš osobný finančný rozpočet.
Kde nájdem po nákupe na splátky informácie k môjmu úveru a zmluvnej dokumentacii?
Informácie o úvere a zmluvnú dokumentáciu nájdete v službe Internet banking.
Je možné odstúpiť od splátkovej zmluvy?
Áno. Aj pri nákupe na splátky je možné odstúpiť od zmluvy o spotrebiteľskom úvere, a to do štrnástich dní od jej uzavretia. Žiadosť o odstúpenie úveru musí byť v písomnej forme. Najneskôr do tridsať dní odo dňa odoslania odstúpenia ste povinný vrátiť poskytovateľovi úveru istinu úveru, vrátane úrokov od doby poskytnutia úveru do doby vrátenia istiny úveru.
Kedy mi bude doručený výrobok?
Záleží na vami zvolenom výbere dopravy a dostupnosti výrobku. Akonáhle je ale váš úver schválený, začíname pracovať na expedícii vašej objednávky.
Ako sa dozviem číslo bankového účtu, na ktoré mám zasielať splátky, a potrebný variabilný symbol?
Čísloúčtu pre splácanie nájdete:
Variabilný symbol pre splácanie splátok nájdete v službe Nonstop banking. po úspešnom prihlásení v časti " Informácie o úvere" a taktiež v zmluve o viazanom spotrebiteľskom úvere.
Môžem úver splatiť aj predčasne?
Predčasné splatenie úveru je tiež možné. Pre viac informácií kontaktujte infolinku Quatra: 0850 123 000.
KONTAKTY
Infolinka: 0850 123 440
Infolinka zo zahraničia: +421 248 555 218
Email: quatro@quatro.sk
www.quatro.sk
Fakturačná adresa:
Všeobecná úverová banka, a.s.
Mlynské nivy 1
829 90 Bratislava 25
IČO: 31 320 155
Zapísaná v OR OS Bratislava Iodd: Sa, vl. 341/B
Korešpondenčná adresa:
Všeobecná úverová banka, a.s.
29. augusta 3
P.O.BOX 87
058 01 Poprad
Reklamačný formulár na stiahnutie
Kontaktné informácie
email: reklamacie@smartshop.sk
Naše predajne
Reklamačné oddelenie Smartshop – J&M - Group, s.r.o.,
Sídlisko MIER Krčméryho 1
052 05 Spišská Nová Ves
Zodpovednosť za vady a záruka
Kupujúci je povinný prehliadnuť tovar bezprostredne po jeho prevzatí. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, nakoľko všetok tovar je poistený. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavretí škodnej udalosti s dopravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový výrobok.
Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nieje možné uznať. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať si záručné podmienky vrátane slovenského/českého návodu na obsluhu a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť.
Zákazník je povinný pri prevzatí výrobku (osobnom aj neosobnom) skontrolovať kompletnosť balenia. Pri doručení kuriérom musí kupujúci spísať reklamačný protokol na mieste o nekompletnosti balenia. Pri osobnom odbere je kupujúci povinný skontrolovať si obsah balenia okamžite, dodatočné reklamácie nebudú akceptované.
Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani reklamovať.
Záručná doba všetkým osobám, používajúcim výrobok pre účel podnikania alebo obchodu s daným výrobkom, nieje stanovená Občianskym zákonníkom a stanovuje ju konkrétny dovozca či výrobca. Záručná doba uvedená na našich stránkach je
určená výhradne pre spotrebiteľov, nie pre podnikateľov, ktorí tovar kupujú v rámci svojej podnikateľskej činnosti. (nákup na IČ).
V prípade, že tovar pri prevzatí kupujúcim nieje v zhode s kúpnou zmluvou (tzv. rozpor s kúpnou zmluvou), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve , a to podľa požiadaviek kupujúceho buď výmenou tovaru, alebo jeho opravou. Ak taký postup nie je možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny tovaru alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím tovaru o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia tovaru, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe tovaru alebo ak sa nedokáže opak. V prípade rozporu tovaru so zmluvou má spotrebiteľ nárok na tzv. zjednanie nápravy a to:
Najprv môže spotrebiteľ požadovať od predávajúceho bezplatnú opravu alebo bezplatné náhradné dodanie spotrebného tovaru. Kupujúci má právo na výmenu tovaru len vtedy, ak to nie je vzhľadom k povahe vady neúmerné. O tom, či je vada úmerná, rozhodne autorizované servisné stredisko a to formou písomného posúdenia tejto vady. Na základe tohot rozhodnutia sa bude postupovať ďalej podľa zákona.
Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola vec zakúpená. Avšak ak existuje iný podnikateľ určený k oprave (autorizované stredisko), ktorý je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližšie, uplatní kupujúci právo na opravu u podnikateľa určeného k prevedeniu záručnej opravy. V prípade, že nie je možné zaistiť opravu týmto spôsobom, zaistí opravu predávajúci.
Pokiaľ je na vykonanie opravy určená iná osoba (napr. autorizovaný servis), je predávajúci povinný prijať reklamáciu. Predávajúci je povinný prijať reklamáciu, ale potom ju postúpi autorizovanému stredisku. Predávajúci rozhodne o reklamácií ihneď, v zložitých prípadoch na základe vyjadrenia autorizovaného servisu. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady.