AKCIA! PRI OSOBNOM ODBERE NA PREDAJNI DOPRAVA ZDARMA

Prenos čísla jednoducho a hladko

Na našich SmartShopoch máme aj ponuku služieb mobilného operátora 4ka, ktorá zaradila do svojej ponuky predaj mobilných telefónov a služieb na faktúru. Ak rozmýšľate nad prestupom k nám od vášho mobilného operátora, teraz je ten správny čas, pretože môžete využiť bonus na vybrané telefóny až do 210 €. Zároveň ale váhate, pretože si chcete zachovať svoje pôvodné telefónne číslo? Je to úplne jednoduché a my vám v tomto článku poradíme.

Paušál od 4-ky

Všetko v troch bodoch

Na nás sa môžete spoľahnúť o všetko sa postaráme a radi Vám poradíme priamo na predajni! Pre prenos čísla od iného mobilného operátora treba dodržať tri hlavné body. Bez splnenia týchto podmienok Vám naši predajcovia nemôžu spoľahlivo sprostredkovať zmenu operátora. U Vášho starého operátora si musíte overiť či nič nebude brániť hladkému procesu.

  • Viazanosť

V prvom rade „Máte viazanosť u pôvodného operátora?“ Ak áno, v zmluve, ktorú ste s pôvodným operátorom podpisovali budete mať uvedené podmienky pri predčasnom odstúpení od zmluvy pred skončením viazanosti. Väčšinou to býva  vyplatenie alikvotnej čiastky z celkovej viazanosti, plus nejaký poplatok, ak je to v zmluve dané. Každý operátor to má v zmluvných podmienkach inak.

  • Majiteľ čísla

Ak viazanosť nemáte, nasleduje otázka „Je dané číslo písané na Vás?“. Často sa totiž stáva, že číslo, ktoré zákazník používa, mu niekto daroval, napr. rodič dieťaťu a pod. Vtedy je najideálnejšie spraviť u pôvodného operátora PREVOD čísla z osoby na osobu a teda aby ste dané číslo vlastnili vy. Následne na to môžeme na predajni SmartShopu spísať prenos telefónneho čísla od iného operátora.

  • Aktualizácia údajov

V prípade, keď na našu otázku môžete odpovedať, že dané číslo je písané na vás, alebo ste už absolvovali PREVOD čísla, môžeme sa presunúť k poslednej tretej dôležitej otázke „Zhodujú sa údaje, ktoré majú u pôvodného operátora s tými, ktoré dáte nám?“ Táto otázka sa týka údajov z občianskeho preukazu. Ak ste u pôvodného operátora dlhšie neboli a nič neriešili, ale zároveň ste od založenia čísla menili občiansky preukaz, alebo právnu formu, budú mať vaše neaktuálne údaje, zatiaľ čo my by sme do systému zadali údaje z nového občianskeho. Vtedy by prenos čísla nemusel prejsť. Ak ste teda dlho u operátora neboli a menili ste doklad totožnosti, požiadajte o aktualizáciu údajov, čo im zaberie pár sekúnd. A potom vieme u nás bez problémov spísať žiadosť tak, aby bol prenos hladko schválený.

SmartShop

Zhrnutie

Aby sme si to v skratke zhrnuli, pre plynulý prenos telefónneho čísla by ste nemali mať viazanosť u pôvodného operátora, musíte byť vlastník telefónneho čísla a mať aktualizované osobné údaje. My vtedy žiadosť spíšeme a nasleduje prenos trvajúci štyri pracovné dni. Vy nemusíte riešiť vôbec nič, len čakáte na potvrdzujúcu sms. Karta, ktorú na predajni dostanete už bude aktívna, ale ešte s číslom od 4ky vo forme 0951*** *** a zatiaľ viete fungovať s vašou pôvodnou kartou. Po úspešnom prenose sa 4ková karta s číslom 0951 zmení na vaše prenášané číslo a „stará“ karta sa vám zobrazí ako neaktívna.

Neúspešný prenos

Čo sa stane, ak ste u nás zakúpili kartu 4ka, spísali žiadosť o prenos čísla, no prenos neprešiel? Vtedy si treba zistiť dôvod u pôvodného operátora (pravdepodobne nesplnenie niektorej zo spomínaných podmienok), nezhody odstrániť a potom veľmi jednoducho, z pohodlia domu spraviť prenos cez sms na už zakúpenú 4ka kartu.

Nemusíte sa obávať zložitých procesov, všetko vám radi a jednoducho vysvetlíme a poradíme na ktorejkoľvek predajni SmartShop.

Okomentovať