V košíku nie sú žiadne položky.
AKCIA! PRI OSOBNOM ODBERE NA PREDAJNI DOPRAVA ZDARMA
Tento článok bol publikovaný November22,2021.
Na našich SmartShopoch máme aj ponuku služieb mobilného operátora 4ka, ktorá zaradila do svojej ponuky predaj mobilných telefónov a služieb na faktúru. Ak rozmýšľate nad prestupom k nám od vášho mobilného operátora, teraz je ten správny čas, pretože môžete využiť bonus na vybrané telefóny až do 210 €. Zároveň ale váhate, pretože si chcete zachovať svoje pôvodné telefónne číslo? Je to úplne jednoduché a my vám v tomto článku poradíme.
Na nás sa môžete spoľahnúť o všetko sa postaráme a radi Vám poradíme priamo na predajni! Pre prenos čísla od iného mobilného operátora treba dodržať tri hlavné body. Bez splnenia týchto podmienok Vám naši predajcovia nemôžu spoľahlivo sprostredkovať zmenu operátora. U Vášho starého operátora si musíte overiť či nič nebude brániť hladkému procesu.
V prvom rade „Máte viazanosť u pôvodného operátora?“ Ak áno, v zmluve, ktorú ste s pôvodným operátorom podpisovali budete mať uvedené podmienky pri predčasnom odstúpení od zmluvy pred skončením viazanosti. Väčšinou to býva vyplatenie alikvotnej čiastky z celkovej viazanosti, plus nejaký poplatok, ak je to v zmluve dané. Každý operátor to má v zmluvných podmienkach inak.
Ak viazanosť nemáte, nasleduje otázka „Je dané číslo písané na Vás?“. Často sa totiž stáva, že číslo, ktoré zákazník používa, mu niekto daroval, napr. rodič dieťaťu a pod. Vtedy je najideálnejšie spraviť u pôvodného operátora PREVOD čísla z osoby na osobu a teda aby ste dané číslo vlastnili vy. Následne na to môžeme na predajni SmartShopu spísať prenos telefónneho čísla od iného operátora.
V prípade, keď na našu otázku môžete odpovedať, že dané číslo je písané na vás, alebo ste už absolvovali PREVOD čísla, môžeme sa presunúť k poslednej tretej dôležitej otázke „Zhodujú sa údaje, ktoré majú u pôvodného operátora s tými, ktoré dáte nám?“ Táto otázka sa týka údajov z občianskeho preukazu. Ak ste u pôvodného operátora dlhšie neboli a nič neriešili, ale zároveň ste od založenia čísla menili občiansky preukaz, alebo právnu formu, budú mať vaše neaktuálne údaje, zatiaľ čo my by sme do systému zadali údaje z nového občianskeho. Vtedy by prenos čísla nemusel prejsť. Ak ste teda dlho u operátora neboli a menili ste doklad totožnosti, požiadajte o aktualizáciu údajov, čo im zaberie pár sekúnd. A potom vieme u nás bez problémov spísať žiadosť tak, aby bol prenos hladko schválený.
Aby sme si to v skratke zhrnuli, pre plynulý prenos telefónneho čísla by ste nemali mať viazanosť u pôvodného operátora, musíte byť vlastník telefónneho čísla a mať aktualizované osobné údaje. My vtedy žiadosť spíšeme a nasleduje prenos trvajúci štyri pracovné dni. Vy nemusíte riešiť vôbec nič, len čakáte na potvrdzujúcu sms. Karta, ktorú na predajni dostanete už bude aktívna, ale ešte s číslom od 4ky vo forme 0951*** *** a zatiaľ viete fungovať s vašou pôvodnou kartou. Po úspešnom prenose sa 4ková karta s číslom 0951 zmení na vaše prenášané číslo a „stará“ karta sa vám zobrazí ako neaktívna.
Čo sa stane, ak ste u nás zakúpili kartu 4ka, spísali žiadosť o prenos čísla, no prenos neprešiel? Vtedy si treba zistiť dôvod u pôvodného operátora (pravdepodobne nesplnenie niektorej zo spomínaných podmienok), nezhody odstrániť a potom veľmi jednoducho, z pohodlia domu spraviť prenos cez sms na už zakúpenú 4ka kartu.
Nemusíte sa obávať zložitých procesov, všetko vám radi a jednoducho vysvetlíme a poradíme na ktorejkoľvek predajni SmartShop.